Let´s watch Let´s dance!

Jaaaa, ikväll är det Let´s Dance igen! Det finns vissa program jag inte vill missa just nu - Let´s Dance på fredagar, Melodifestivalen (trodde aldrig det) på lördagar och Beck (en till jag aldrig trodde skulle intressera mig...) på söndagar. Förr var Prison Brake en favorit men vad har hänt med den serien?! Läste igår att den ska läggas ner just därför, det går inte att hitta på nått längre... Annars älskar jag City akuten (kom tillbaks snart!) och en del inredningsprogram (obs: inte alla!!), Vad blir det för mat med Per (!) och Desperate Houswifes!

Annars är fredagar myskväll med familjen, lite töntigt och sött med disco och pizza med smågrabbarna! Min stora vill bara att vi spelar "pappamusik" som han säger, typ 50 cent mfl, he, he. Jag vill ha ABBA, schlagers och annan "mammamusik" fniss!

Det har varit en förjävlig natt, jag har sovit i 4 timmar... Så nu ska jag vila lite.

Ha en underbar dag i solen!
Pinkmommey


Mammas små danspojkar!

Kommentarer
Postat av: sandra

söta=)

2009-02-20 @ 15:57:13
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Tack sandra!

2009-02-21 @ 10:48:07
URL: http://pinkmommey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0