My precious=morgonkaffen!

Inte helt enkelt att komma upp på morgonen nu förtiden trots att man har kids som röjer utanför sovrumsdörren... För varje natt får jag mer och mer ont i halsen p.g.a att jag ligger på soffan under en liten filt och fryser från draget från fönstret och väntar på att lilla f ska vakna snart igen. Ligger jag inte där så delar jag säng med honom och då får jag inte röra mig eller så ska han amma heeela tiden... Ja, ja, snart är han frisk!!! Hoppas!!!

När jag då vaknar är jag sååå tacksam för vår kaffemaskin som gör så gott kaffe, utan den skulle jag nog gå i dvala halva dan!

Nu ska jag in och spela lite tv-spel med min stora kille medans den lilla sover.

Vi hörs - Pinkmommey :)

Kaffe till mig och min kille! (Nått fel på redigeringsprogrammet så jag kan inte vända bilderna...)


Inte helt dumt att ha egna muggar att ta med ut på alla barnvagnsprommenader!


Min alldeles egna kaffe! Rätt kopp är också jätteviktigt!

Kommentarer
Postat av: carro

åå vilken lyx. Nu blev jag riktigt sugen på en kopp kaffe. Ha en bra söndag!

2009-02-22 @ 10:07:39
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0