Panik - ingen dator!

Å nej! Min sambo f har bestämt sig för att lämna in vår dator på lagning... Vi har en vit MacBook som har spruckit lite i ena kanten, inget att skicka in datorn för tycker jag men min pryltokiga f tycker det... Enligt honom kan man alltid köpa en ny videokamera, kamera, skrivare, mobil, inspelningsbar dvd, surraound system, larm, bil, espressomaskin mm, mm, mm... Och nu har alltså datorn en liten spricka och det måååste ju bara fixas ;)

Alltså blir jag av med datorn i nästan 2 veckor så det blir ingen bloggning, ingen koll av mailen, jag kommer inte kunna gå in på Facebook eller surfa runt på nätet!

Kanske hinner med ett till inlägg idag men annars ses vi om ca 2 veckor...

Ha det bra!
Pinkmommey
Bärbar MacBook i ny utformning

Nya MacBook


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Kan ni inte få en låne dator då?

Det brukar man kunna få :)

2009-02-11 @ 12:23:46
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0