Schlagerdrink med tjejerna!

Ikväll ska jag på Schlager födelsedagsdrink hos min kompis l! Det ska bli sååå kul, dels är alla tjejerna där, dels älskar jag schlager!
Lite drinkar, melodifestivalen och sen kanske en liten utgång - funderar på Rose som jag inte varit på än!
Nu e det ju så att jag inte väger som pree baby så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för att känna mig både bekväm och snygg?! Tror dock det blir skinnbyxor, spetslinne, volangtunika och högklackat - både tufft och sött på en gång! Byxorna sitter i och för sig väldigt tight i midjan men det kan jag dölja med tunikan!

Det låter ganska töntigt men jag känner för att bli riktigt plakat ikväll och dansa järnet - det är ju inte så ofta när man har småkids...

Så vem ska man heja på ikväll då? Måns är ju lite småhärlig ;), Jennifer Brown har härlig röst och Lili och Susie hade man ju som idoler när man var liten :) Hmm, vi får se helt enkelt!

Ha det bra - Pinkmommey!
Foto: C-J Söder, SVT


Jennifer Brown, Foto: Carl-Johan Söder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0