Semester, muffin och bad

Idag har varit en tråkig dag! Jag har bara städat, tvättat och handlat men nån gång måste man göra sånt också...
Min mamma kom förbi med. På måndag åker hon på sin årliga resa till Thailand - som vanligt i typ 2 månader!! Hon har ju redan varit i både Grekland och Indien på spa semestrar för ca 3 månader sen! Om min lilla bara slutade amma så kanske även jag kunde åka på en liten semester!!! Men för mig duger det med typ Hasseludden!

Jag har även bakat kladdkakemuffins till mammaträffen imorgon och tagit ett långt skönt bad!

Nu ska jag natta lillen, vi ses sen!

Pinkmommey :)



Min nya parfym - Clean, fresh laundry - som jag spraya ner mig med efter badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0