Söndag, snark...

Fortfarande ganska sjuk, fortfarande ganska sjuka barn men tror inte vi smittar så vi måste ändå göra nått!! Tror att vi ska dra till Nickis lekland. Jag vet, kanske inte det roligaste stället att vara på när man inte är helt kry men barnen älskar det o underhåller sig nästan helt själva!
På vägen ligger Mc Donalds så jag slipper alltså tänka på att laga lunch också!! Jag låter som värsta dåliga mamman men jag lovar att det är jag inte, det ska bli andra puckar bara jag blir frisk och får ta igen lite sömn!

Igår kväll hände inte mycket hemma hos oss - Pinkpapa, alltså min husband 2 b, lagade en god, varm fisksoppa som vi sköljde er med lite friskt vitt gott vin!! Sedan körslaget på det med en påse ostbågar, mysigt!

Som jag skrev i förra inlägget så gillar jag ju att städa, eller rättare sagt att plocka - jag gilar helt enkelt att ha snyggt runt mig! Tror att jag är så snurrig i bollen så jag helt enkelt vill ha det mindre snurrigt utanför bollen om man så säger :) Eh, det där lät flummigt men ni kanske förstår vad jag menar.
Tror alltså att jag skall tvätta sofföverdragen idag, vika sjuka mängder med tvättade kläder som hänger i badrummet och väntar och sist men inte minst handla! Ica Stop ligger vid Nickis och är en bra affär tycker jag. Annars hör Ica Maxi i Nacka till mina faoriter men mest blir det shopping på Sabis eller Prisextra som ligger närmast hemet.

Nu står min förstfödde och stampar otåligt bredvid mig och vill åka!
Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0