Tänk om man fick vara liten igen :)

Har varit med min stora son t på videobutiken och hyrt filmer! Kom på härom dagen att han måste fatta noll när jag säger att vi ska åka till videobutiken - han har ju aldrig sett en video eller tittat på en videofilm, bara dvd´s. Detta betyder alltså att jag skulle säga att vi åker till dvdbutiken... Men det låter ju skumt och bylando säger vi inte så nu är nya namnet filmbutiken!

Jag hyr alla gamla klassiker till honom som nu ges ut på nytt med bättre bil och ljud! på så sätt kan man se film ihop och faktiskt tycka den är lite bra! Man minns dem ju från barndomen - Micke & Molle, Aristocats, Bernad & Bianca, Lilla Sjöjungfrun, Skönheten & Odjuret, Robin Hood, Snövit och mååånga fler.

Pinkmommey

http://tomtarochtroll.files.wordpress.com/2008/10/snovit.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0