Valpar räddade - skulle eldas upp! Vad i helvete!!!

grymt behandlade Cinders (vänster) och Guy, bägge 7 veckor g

Det vääärsta jag vet är djurplågeri!!! Jag kan inte ens se en människa dra hårt i kopplet utan att få en tår i ögat... På film lyfter jag inte en min när en människa dör men om en häst råkar trilla i ett krig, eller nått annat djur bli illa behandlat gråter jag STORA krokodiltårar eller måste rent av stänga av.
Står det något om djurplågeri i tidningen ska jag igentligen inte läsa men kan bara inte låta bli och jag blir arg som ett bi!

Ungarna i artikeln nedan måste ha fötts med en sinnessjukdom men det är nog snararae tyvärr min sambo säger, de faller bara för grupptrycket...

Pinkmommey


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4330240.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0