Var ska jag träna?

SATS, Friskis eller nya i Garnisonen??? Jag gillar inte styrketräning även om jag måste erkänna att jag är ganska bra på det. MEN jag fuskar för mig själv så det är inget bra... Dessutom vågar jag inte prova Spinning då jag tror jag skulle dö... Då återstår bara klasser för mig vilket jag verkligen gillar! Man peppar varandra och musiken är härlig och jag känner mig lite tvingad att gå :)
Men jag vill helst träna på dan och inte vid middagstid då alla ställen har sina klasser... Barnen ska ju lagas middag till, badas natas osv... Ja, ja, nu måste jag börja träna så min sambo får helt enkelt finna sig i att vara själv med barnen då och då... Och jag blir aldrig nått träningsfreak så jag kanske kommer träna 1-3 ggr per vecka och då kan man ju göra det både på dan, på kvällen och helgen så det ska nog gå... Han får ju en fin flickvän! Jag vet att SATS har barnvakt men det passar inte när de har deras klasser då det är middagstid mm men skulle man styrketräna vore det super! Vill inte heller spara pengar och prommenera då jag inte gillar det, tråkfia som jag är ;)

Vilka ställen kan ni rekommendera?

Pinkmommey :)


Kommentarer
Postat av: Maria Lundberg

100% Balance!!

Du kan träna i stan och sedan ta med dig båda barnen på barnpassning på Balance Solna.

Super bra!!

Kram

2009-02-27 @ 13:02:34
URL: http://motherofgreta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0