Mindre bra i Skåne...

Jaha nu är vi i Skåne och för tillfället har vi det mindre bra...

F är sjuk i hög feber och kan absolut inte hjälpa till med barnen varken dag eller natt... Vädret är ganska piss... Dock gör det inte så mycket pga vår situation... F som e sjuk och jag som äter min penicillin efter det att jag drog visdomstanden så det passar ganska bra faktiskt, annars hade ju livet kännts ännu mer skit ;)

Jag delar ett rum på ca 4 kvadrat som e ca 40 grqader varmt med lilla F... Dessutom vaknar han på nätterna och vill komma upp och dela min säng som är 90 cm... Där ligger vi utan täcke och svettas med klibbiga kroppar mot varandra...

Sovsituationen ska ändras så att två av oss kan flytta in i lillstugan  så då kan man som vuxen i alla fall få varannan natt i eget rum och säng!

Idag var dert meningen att jag skulle på tjejlunch i Torekov men det funkar ju inte för F är sjuk...

Skriver mer lite senare.

Kram Pinkmommey♥


Stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0