Modesty på dåvarande Momba (mitt på Norrmalmstorg)


Dessa kläder tar väll ändå priset!! Det var inne med korta färgranna kjolar och vi körde 80-talstema. Pojk- respektive flickrum där vi hade drinkar och sedan fick alla mötas upp!


K och C "djade" lite!


Killarna som drev momba då :)


I flickrummet fanns rockringar, gosedjur, posters mm, he, he...


Söta tjejer!


Coola killar i killrummet!


Fullt med folk som vanligt :)


Partykillar! Min F som pratar med M!


Söta vänner H och L!


Party!


Älsklingen och jag strax innan han blev utslängd...


Han blev alltså utslängd för att han var "för glad i hatten"... På denna bild har han fått komma in igen och fortsätter i samma takt, gäsp...


Denna bild går inte ens att förklara men jag kan säga att det var en av de roligaste och sjukaste nätter jag haft...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul å se alla dessa bilder :) Vad blond du var :-) Hoppas ni får ne mysig helg i skärgården.

Många kramar

2009-07-31 @ 12:35:03
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0