Nu e den ute!

Nu har jag precis kommit från tandläkaren och det är kaos här och jag som bara vill/ska vila... Lilla F skulle sovit mitt i tandläkarbesöket  men dt gick ju inte så han somnade istället i bilen och vi har bara typ 15 minuter hem... Detta är ju på tok för lite sömn men han ville inte fortsätta sova hemma så nu e han busig, trött och kinkig... T i sin tur klättrar på väggarna och e vild för han vill/behöver bara dagis!!

Shit, nu börjar bedövningen släppa känner jag... Smärtan från att dragit tanden + smärtan sen innan - inflammationen - underar hur det komer kännas ihop?!

Vi åkte i alla fall ut till Lidingö till min tandläkare imorse och F hade tiden innan mig för att kolla sina tänder. Det var sådär att passa två små vildar i väntrummet medans man var nervös... När det var min tur så tog F pojkarna ut på en liten prommis för att köpa glass!

Jag var sjukt stressad, nervös och rädd men de var så snälla och ag fick hålla handen ;) osv! Sedan känndes sprutan en hel del, det knakade till och med.... Dock kändes det inget att dra tanden!! Det knakade inte ens och den var ute snabbt som bara den! Så duktiga var de! Jag kände mig lite skämmig men glad ändå!

Nu kan jag tydligen få ont, bli svullen och blöda... Jag får inte äta och dricka på ett par timmar och ska ta det lungt och villa (Shore, det är ju lätt med två små barn...)
Tyvärr sa de att jag inte heller får vara i solen, det är ju kul när vi ska på en solsemester... Ja, ja, det är inte i hela världen, jag får köpa mig en riktigt bra flaska bus och sitta under parasollet när resten av familjen solar och badar...

Soliga kramar
Pinkmommey♥

http://www.hammockheaven.co.uk/images_hammock/rodeo_beds/sing_double_parasol_2_388.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har!

kika gärna in hos mig med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag! :)

2009-07-02 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0