Skanör

Hej alla!

Nu är vi i Skanör sedan ett par dagar och det är så fint här!!

I söndags så pckade vi det sista och sedan städade vi ur huset och drog efter det att ägarna hade inspekterat det. På vägen regnade det som bara den men när vi närmade oss Malmö klarnade det upp!

Väl i Skanör så kollade vi bara in huset - som var underbart - innan vi åkte iväg igen för lite lunch! Det Fick bli ett ställe längre bort på gatan som var som ett litet "mini hötorgshallen". Barnen och F åt goda pizzpr och jag åt asiatiskt!

När vi kom hem till huset igen så tog det flera timmar att packa upp och sedan var det dax för svärföräldrarna att komma!

Vi visade dem bara huset och sedan gick vi i regnet till lilla glassbaren alldeles intill! Där blev det supersmarriga lattes, italienska bakverk och underbar italiensk glass!

När vi kom hem igen så var det fix medans pappa och farfar i huset åkte och handlade kvällsmat och frukost och sen blev det lätt middag bestående av grillad kykling, revbensspjäll, rostbiff och potatissallad - minimalt med dick och lagning!!

Jag och lilla F sov på övervåningen medans de andra sov i två sovrum på bottenvåningen. Tyvärr sov jag som en kratta då lilla F vaknade och ville ligga med mig i min lilla 90 säng och farfar snarkade så att väggrna skakade (Idet finns ingen dörr upp till övervåningen, bara en trappa).

I natt har vi bytt så T och F sover på övervåningen i varsin säng och jag och lilla F sover i sovrummet med dubbelsängen! Detta har resulterat i den skönaste nattsömnen på 16 dagar!! Skön säng, normalt täcke och kudde, lilla F bredvid mig så jag slapp springa fram och tillbaks och ostörd tyst nattsömn! Somnade 22.30 o9ch vaknade 08.00!!

Nu är det frukost här men jag skriver lite mer sen och lovar att fota huset så ni kan få se det också!

Hoppas på stranden idag i solskenet!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0