Skansen?

Goten morgen!

Idag har jag lite funderingar vad vi ska göra men jag tror faktiskt det blir Skansen!! Helt ok väder, uttråkade barn och jag som vill komma ut så det låter som en bra idé tycker jag!

Annars har vi bara hunnit med frukost, lek och bad här. Jag fick ta mitt första bad på ca en månad (jag har fått durcha istället) och det var sååå skönt! Jag som alltid badar annars men vi har inte haft badkar där vi varit så det har inte gått...

Ska försöka träffa lite vänner och familj i veckan och nästa då det var länge sen jag träffade tex pappa och mina kära vänner D och M!

Sedan är det dax att ta tag i arbetssökandet... Har tre som jag läst om som jag ska söka... De är inte toppen men helt ok och ger en en lön i alla fall... Vad ska man göra i dessa tider?! Nu måste jag bara fixa det med gamla företaget som tydligen har gått i konkurs... De har inte kontaktat mig så jag har inte blivit uppsagd så jag vet inte hur det blir med a-kassan då... Sedan vill man ju ha ett intyg på vad man har gjort och hur man har gjort det men det finns liksom ingen kvar att fråga, hoppas på att den inhyrda ekonomiavdelningen som vi hade kan assistera mig där!!

Nu när jag ska söka jobb så kommer jag att tänka på mina förra arbetskamrater jag haft på olika ställen. Jag har haft sån tur att arbeta med många trevliga personer men Elin, Mija och Jessica var tre helt toppentjejer som jag kom sååå bra överens med!! Önskar så att jag kommer få en arbetskamrat som är som dem i framtiden - jag saknar er tjejer!!

nU SKA JAG FIXA LITE KLÄDER TILL MIG SJÄLV OCH POJKARNA OCH SEN BLIR DET LUNCH! (Oj kom åt en knapp...)

//Pinkmommey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0