Uppdatering Skåne!

Tjenis!

Long time, no see...

Internet vi skaffat här nere är så jäkla dåligt att det knappt går att använda, det tar typ 20 minuter att bara komma ut på nätet, därav den dåliga uppdateringen...


I tisdags var en superdag då jag mötte vi tre tjejer till och drog till Köpenhamn! Där blev det shopping, god lunch och avkoppling från barn och man! Jag köpte en topp och två tröjor till mig själv, kepsar, skjortor, stövlar, träskor och leksaker till barnen!

När jag kom hem så mötte jag F och kidsen i Båstad och handlade mat, vin och lite annat innan  vi begav oss hem! Tack F du också för att jag fick en skön dag för mig själv!

På kvällen var vi båda så trötta att vi bara plockade ihop lite plockmat och drack lite vin :) Runt 20.30 kom mamma till oss och barnen blev helt stissiga och kom inte isäng förens vid 22...

Sen satt vi vuxna och pratade länge!

Vi hörs i solen!
Pinkmommey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0