Vinröd rygg, bärgningsbil o frallor...

God morgon!

Igår så var vi hemma o käkade frukost och när lilla F skulle sova så stannade F kvar med honom och vi andra åkte till stranden!

Denna gång så åkte vi till rätt strand och där mötte vi C och Co! T lekte med C hela tiden och på 4 timmar var han kanske uppe ur vattnet 10 minuter sammanlagt, hi, hi!

Vi hade med oss lunch och bullar mm till stranden så vi slapp åka hem för det! Vid 15-tiden började det mulna på och jag kände att det var dax att åka hem då jag hade djävulsk huvudvärk och var så bränd på ryggen...

Jag var inte insmosrd på ryggen för jag hade inte tänkt sola den men jag stod ju mest eller jagade T så tyvärr brände jag den... Jag har nu lärt mig att alltid smörja mig ÖVERALLT!

När  vi kom hem så blev det stora mängder vatten, kaffe och treo för mig och huvudet blev sakta bättre!

Meningen var att jag och barnen skulle åkt till C och co men när jag väl klätt om dem, packat med leksaker och satt oss i bilen så startade den inte!!

Efter mycket om och men så fick jag till slut låna ett par startkablar av ett par grannar! När jag till slut kom hem med dem så kom en bergningsbil i samma sekund... F hade tydligen ringt den men det gjorde inget då det pga försåkringen inte kostade något.

Dock var F tvungen att köra ut med bilen i timma för att ladda batteriet så det blev jag som fick fixa middagen och ta hand om barnen som var sjövilda...

Efter middagen nattade jag T och somnade med honom... Dock så sover lilla F så dåligt de senaste nätterna och så även inatt då han vaknade och grät okontrollerat och fick komma upp och vara vaken ett par timmar... Då dansade han mest, skrattade och busade... Jag tog honom sen och la mig i min säng med honom...

Nu är vi vakna sen nån timma och det regnar - skönt! Idag ska det nämligen bara städas, tvättas och packas. alltså perfekt väder för det! + att min rygg får vila lite ... ;)

Dagen bjuder dessutom också på kalas så vi får lite paus i packningen!

Nu ska vi till bageriet och köpa bröd!
Kram Pinkmommey


Kommentarer
Postat av: Lina

Otur med bilen :-(

Men ni verkar ha det bra :-)

Fyller inte Theo år snart? Här i dagarna? om jag inte minns fel? STORT GRATTIS t honom fr oss :-)

SÅg ditt långa inlägg, hm kanske e dax att sätta fart då? Vi som inte ens börja försöka.....vi bara övar ;-) Men jag vill se lite vad vintern har att erbjuda....först tror jag.



Ha en mysig sem.



Många kramar lillal

2009-07-18 @ 10:11:28
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0