Bä, bä vita lamm...

Ledsen att det varit så dålig uppdatering idag och tyvärr kommer det nog inte bli bättre ikväll heller då jag e själv med barnen som ska nattas och vaknar hela tiden...

Natten till idag var på typ topp 10 i jobbighet med lilla F! Jag somnade rätt sent vid 24 och mellan 24 och 3 blev jag väckt ca 4 ggr av barnen. Jag fick en timma sömn fram till 4 och då var jag tvungen att lägga mig inne hos lilla F och vi sov då knappt något någon av oss fram tills klockan 6... Sen sov vi i alla fall fram till 8!!

Jag lämnade T på dagis i spöregnet och sen tog jag och lilla F oss ett bad och efter det åkte jag till Story Hotell för en tjejlunch! Det var min fina vän C som fyller 30 som vi firade!

Efter lunchen så sprang jag in i Sturegallerian och Hälsokostaffären för att köpa lite piller ;) Det blev nån slags shot man ska ta två gånger om dagen för att hålla sig mätt längre och kromtabletter för att hålla sockersuget borta. vi se om det hjälper...

När jag kom hem åkte F och T och klippte sig medans jag och mini tog tag tvätten och STORA klädhögen...

Utöver detta har vi bara hunnit med middag och att natta lilla F och nu e F och spelar squash med en kompis medans jag ska natta barn nummer 2...

Tyvärr måste jag ägna hela kvällen åt att leta semesterhus då det huset vi skulle hyrt i skåne sista veckan har blivit sålt... Vad kommer finnas kvar, svindyra villor eller små skitbodar...

Vi "hörs" imorgon och då hoppas jag på bättre uppdatering!

Kram Pinkmommey♥

Bild: Skånegården Foto: Marie Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0