Bröllopet på Rastaborg!


H står och väntar på sin blivande fru!


Brudföljet!


Gästrna fick skydda sig från regnet under sina paraplyer men vad gör det när det är så vackert och romantiskt!


Bruden skrider in! Titta vilken vacker frisyr! Och bröllopsbuketten sen!


Ett vackert brudpar som kommer få extra mycket lycka i äcktenskapet då regnet öste ner, hi, hi!


Hur söta är inte näbbarna!


Bruden i centrum, precis som det ska va! Omgärdas av sin tärna, sina näbbar, sin vigselförättare och brudgummen!


Brudgummens stolta mor och syster med syskonbarn!


Sjukt duktig sångare!


P, min F, J och hennes blivande man D!


Bandet som spelade innan middagen när vi hinkade i oss champagne!


Jag och söta L!


Hur glada får man vara!? H, gravida söta L och jag strålar ikapp!


Gänget som röker.


F håller tal till brudgummen - en av hans äldsta och närmsta vänner. Han är även vår yngstas gudfar!


Dukningen!


Bröllopsvalsen! De såg sååå kära och glada ut!


Vacker och jäkligt god bröllopstårta!


Alla rum på Rastaborgs slott hade ljuvliga tapeter och fina gamla kakelugnar!

Tack snälla H & J för ett alldles, alldeles. alldeles underbart bröllop!

Pinkmommey♥

(Några av bilderna var lånade från L och hennes blogg www.lillalflygiz.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: Tess

hello!!!

Du skriver enormt bra, tack för inspirationen att blogga!! Det är så mysigt att läsa om din familj och eskapader, du skildrar det på ett härligt sätt. O va kul med naglarna med Charlotte, vad e oddsen?! Så kul och det passar just dig perfekt! Jag fortsätter att läsa med nöje.

Ja det ska bli blandade känslor att lämna detta ställe.. Det har varit en tripp vill jag lova. Så glad att jag bloggade om det, tack igen för inspirationen att göra det!!

massa kramar Tess

2009-06-15 @ 08:09:22
Postat av: Lina

Jätte fina bilder :) Blir så fint med svart vitt oxå, jag kan inte ta de m min kamera ...



Ha d toppen så hoppas jag vi ses snart igen.



Många kramar

2009-06-15 @ 09:27:03
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0