Dagen som gått

Efter min lilla sjukhusvistelse idag så åkte jag till Täby Centrum när jag ändå var i krokarna ;) Hittade massor jag vill ha men köpte inget!! Fan vad jag var duktig! Jo förresten en tröja till lilla T då han inte har nån "fin-tröja" längre. Det bästa av allt är att den kostade hälften av det som stod på lappen och det var INTE rea. De måste gjort nått fel, ha, ha!

När jag kom hem slängde jag i mig lite lunch - några kalla pannkakor från igår, mums! Direkt efter hämtade jag upp T på dagis och gick till parken där vi hade stämt träff med M och hennes lilla tjej C som hon har hand om. Efter en timma höll vi på att frysa ihjäl så vi gick hem till oss och lagade middag till alla kids! Själv åt jag lite parma och halomiost till middag!!

För övrigt är både tandvärken och halsontet bättre men inte helt borta men den lite mildare nackspärren är kvar...

Imorgon funderar jag på att möta upp mammagruppen för lite lunch och sen kanske M och jag ska låta våra katter mötas så att hon förhoppningsvis ska kunna bo här i sommar! Dels så vi får kattvakt och dels så M kan njuta lite av vår altan då hon jobbar hela sommaren. Det kan säkert bli en rejäl fight men det kan det vara värt! Om det inte funkar så vet jag inte vad vi gör men jag funderar på att kolla upp katthem eller att låta nån bo här gratis mot att de tar hand om katten men det är lite läskigt med en främling hemma... Nån som har nått bra förslag?

Är inte trött men ska tvinga mig i säng då man aldrig vet hur mycket sömn man får...

Sov sött!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0