Dagen som gått

När städerskan kom så kom också F med lunch från Delantina! Efter att vi ätit klart tog vi lilla F och gick ner till Fältan och jag fastnade på BikBok! De har 50% på allt iadg!! Så passa på att gå dit och köp på dig lite billiga fina plagg! För mig blev det en vit spetsklänning som kommer vara söt i sommar när jag ska vara lite finare och en härlig solklänning i olika pastellfärger + en solskärm (jag hade en likadan när jag var liten, köpte den mest av nostalgiska skäl ;) )

Lite senare blev det en latte to go och en vända in på Sabis! Sen skyndade vi hem för att hämta sötisen T och meningen var ju att vi skulle åkt till lekland med våra kompisar men varken vi eller de orkade... Istället är det film och tv-spel nu - mysigt när det regnar!

Hann aldrig leta hus att hyra igårkväll då lilla F vaknade hela kvällen och han sedan fick sitta och sova i mitt knä istället :( Men idag har jag surfat runt lite, dragit iväg ett par förfrågningar men tyvärr redan fått svar att de är uthyrdan - precis som jag trodde... Ja, ja, bara att fortsätta idag!

Nu ska jag gå och väcka lillen!
 Ha det bra!
Pinkmommey♥

http://www.ashley-spencer.com/ArtIsEverywhere/wp-content/uploads//2008/08/latte.jpg
Klänningen till höger köpte jag bland annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0