God morgon kära bloggisar!

Kan det bli bättre just nu än att vakna till strålande solsken?! Att det dessutom ska bli 17 grader idag är underbart!!

Snart ska jag lägga lilla F igen och då ska jag passa på att ta ett långt bad och göra i ordning mig!  När han vaknar ska vi nämligen iväg till Mio som vanligt på tisdagar och träffa alla bebisar och mammor i mammagruppen! Skönt att lilla F får träffa lite vänner då vi mest är hemma om dagarna...

Funderar på att ha en mammalunch snart igen då det var länge sen men vet inte om alla kanske är upptagna med annat nu runt midsommar och sommarledighet... Ja ja man kan ju dra iväg en liten inbjudan och se i alla fall!

Dessutom ska jag passa på att bjuda in lite vänner till grillmiddag om solen fortsätter att visa sig från sin bästa sida - det gäller ju att passa på att utnyttja altanen när det går!

Efter dagishämtning och mammaträff så får det nog bli parken idag då det är så fint, kanske lite picknick på det!

Ha nu en fin dag i solen och ta en extra lång lunch på nån uteservering om ni jobbar ;)

Kram Pinkmommey



Midsommar 2004 för 5 år sedan! Alltså innan våra små underbara kids.


Midsommar på stranden nedanför huset på landet 2005 med T i magen!


Midsommar 2006 när T var 1 år! Vi dansar runt stången!

Kommentarer
Postat av: tia på cambridgekurens fjortonde dag!

Tack snälla för din fina kommentar! Vilka härliga bilder du lagt ut! Hoppas det är så där varmt i år! Ha en bra dag!

2009-06-16 @ 14:03:56
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0