Helgplaner

Bor inte alltför långt ifrån Stadion och sitter och lyssnar på Bruce Springsten. Han är verkligen inte min favvo men han kan sin grej och det verkar så härligt att vara på konsert, det var sååå länge sen!! De fick i alla fall mycket bättre väder ikväll än igår men det är kallt, brr...

Imorgon så ska F bort och jag ska på kalas med båda barnen! Det är T som blivit bjuden till en dagiskompis men jag har ju inget annat val än att ta med lillen... Nu är stora frågan bara om jag ska ta bil eller åka tunnelbana, vilket tar längst tid? Är nån gata avstängd imorgon då det är nationaldag? Går tunnelbanan som vanligt på en röd dag? Får dubbelvagnen plats i tunnelbanan? Hur tar man sig från tunnelbanan till teatern osv...

Det känns ju så tryggt att ha bilen där! Man kan åka när man vill, man kan ha skrikiga barn fast ingen hör (annat är det i tunnelbanan) men får jag tag i parkeringsplatts eller missar vi teatern??

Att det ska bli en sån stor grej så fort jag ska göra nått men jag är ju en perfektionist och lite nervös av mig (fniss) så så är det bara...

Imorgon eftermiddag efter kalaset ska vi i alla fall bara vara hemma, orkar inget annat och vill inte att barnen ska gråta av trötthet på kvällen när jag ska natta dem alldeles själv. Egentligen var det meningen att jag skulle åkt till mamma men jag orkar inte det om mini är sjuk...
dels för att han sover superdåligt då så då kommer jag ändå inte att kunna vara med gästerna utan ligga inne hos lilla F och dels så kommer inte mamma kunna hjälpa till i alla fall då hon som sagt har gäster...

På söndag skulle jag vilja åka ut till min kära vän C som jag inte träffat på jätte länge och jag funderar starkt på att bjuda in mig själv och barnen! Jag tror att även hennes man skulle vara borta?!

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag förhoppningsvis får en god natts sömn inatt i och med att jag troligtvis kommer att bli utan imorgon ;(

Sov gott alla bloggisar!
Pinkmommey


Min sötaste T ansiktsmålad på kalas.


Fina T kramar ofta och gärna sina kompisar! Här på ett annat kalas som var ett utekalas! De är just ifär med skattletning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0