Min systers student!


En mycket stolt och rörd lillasyster kom utrusande från Viktor Rydbergs Gymnasium och skrek, sjöng, skrattade och grät med sina kompisar!


Här har vi från vänster min svägerska, min storasyster och mina syskonbarn!


Tyvärr kom bilden snett men jag tycker att det är en mycket härlig bild på min glada och stolta pappa!


En toppstudent i vimlet! Nu blir det sommarlov och till hösten drar hon till Indien för att utbilda sig till yogainstruktör!


Flaket som hon delade med sina närmsta vänner! De fick i sin tur ta med kompisar och det slutade med 70 pers!! Genomblöta av öl var de redan innan de lämnade parkeringen... Men idag byter man om från sin fina klänning eller kostym till bikini, badbrallor, minshorts eller sopsäck...!


Min stora kille var inte så lite impad av alla lastbilar! Dessutom var han så glad att de spelade hans älslingsmusik = 50 cent, Lady Gaga mfl, he, he.


Här ser vi lillebror och min svåger och lite syskonbarn igen :)



Flaket på väg!

Tyvärr har jag inge bilder från mottagningen och kvällen då jag hade fullt upp men kanske kan jag få tag i några senare?

Kramar Pinkmommey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0