Om jag hade lite extra pengar!

Om jag hade lite extra pengar så skulle jag förgyla min framtida trädgård med dessa grejer!

Vi hörs!
Pinkmommey♥

Chesapeake Oversized Sandbox
Sanlåda till barnen som e så fin!! Håller dessutom sanden torr!

  1. Chesapeake Double Chaise & Cushion
  2. Mysig "solsäng" att ligga och sol i med en vän eller kanske sin käresta!

  1. Detailed View
  2. "Solsäng som hänger på tex en veranda, hur mysigt kan det bli!

  1. Clover Outdoor Rug - Red
  2. Mattor som man kan ha ute gör att altanen känns mer ombonad och mysig!

  1. Beachcomber Baskets
  2. Snygga korgar att ha handdukar, leksaker och tidningar i!

  1. Terry Chaise Cushion Cover, Single, Cherry Red
  2. Istället för handdukar som bara trillar ner när man lägger sig i solstolen kan man ha dessa snygga och frächa överdrag som man kan ta av och tvätta!
Glass Drink Dispenser, Large
Härlig "bringare" som man kan ha saft eller rosé i under varma dagar!

Allt kommer från Pottery Barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0