PA & Co

Igår var jag som sagt ute och åt middag med mina närmsta tjejkompisar och vi gick till PA & co! Det var jättetrevligt och mysigt men personalen var stroppig och otrevlig och vi fick vänta lääänge på vår mat och fick fråga om vi kunde få bröd... Har pratat med flera om det där och har kommit fram till att de vill och kan vara stroppiga för att de vet att de har sina kunder och de bryr sig om sina stammisar och skiter i oss andra... Mamma sa att de alltid ahr varit så...

Men jag bryr mig inte så mycket då jag skiter i servitrisen, har all tid i världen och hade mina söta vänner där! Det är alltid så skönt att träffas så vi kan prata om våra knäppa män ;), söta barn och massa annan skit, he, he. Jag åt i alla fall jättegod råbiff med blansallad och sparris med skirat smör, parmaesanost och finjenötter! till det blev det ett glas rosé och en cappucino till efterrätt!

Jag och M prommenerade hem och det var så skönt i den svala luften då jag var så mätt att jag höll på att spricka! På tal om M så är det både sorglig och kul för att hon börjar jobba idag igen efter en massa månader... Detta betyder att vi inte kommer att KUNNA HÄNGA LIKA MYCKET LÄNGRE OCH DET ÄR JU INTE SÅ KUL...


I och med att M blir hemma i Stockholm hela sommaren så ska vi försöka få ihop våra små katter så de kan bli vänner. Då kanske hon kan bo hos oss istället och hjälpa oss med vår katt och själv njuta av splen på altanen på dagarna och grillen på kvällarna?

Tjo flöjt!
Pinkmommey :)

http://www.alltomstockholm.se/multimedia/archive/00001/Image_for_entity__PA__1589a.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0