Pissig uppdatering av trött mamma...

Ledsen!

Uppdateringen är pissig men jag e bara så trött men jag lovar bättra mig imorgon om jag bara får en bra natts sömn!

I lördags var det ju fullt upp med bröllopet och i söndags var jag så trött efter att ha somnat 4 efter allt festande och vaknade vid 9.30 (var i och fölrsig stolt då att jag hade kunnat sova så länge, ha, ha) sen var det ju bara att röja med barnen hela dagen från det att vi kom hen vid 13... De bryr sig liksom inte ett jäkla dugg om att mamma och pappa har fetat hela natten, hi, hi...


Snackas om trötta föräldrar i bilen på vägen hem... Osminkad, oduschad och jävlig men det bjuder jag på.

Konstigt nog så blev jag pigg igår kväll igen och gick inte och la mig förens vid 01.00... Tyvärr hann jag inte blogga då jag var tvungen att sitta och leta semesterhus. Det huset vi skulle haft sista veckan i Skåne har tyvärr blivit sålt... Så jag kollade säkert igenom 300 annonser och skicade iväg 20 ansökningar!! Har fått svar på 10 men vänatr på de 10 andra svaren. " möjliga ställen hittills har vi - de ligger mellan Båstad och Torekov så vi får se.

Idag har jag bara varit så degig och inte gjort många knop... Lite tvättning och plockning bara och sedan sov jag en stund med Mini, vilket var sååå skönt!

Vid 15 så hämtade jag T på dagis och åkte ner till Fältan där vi köpte upp oss på lite nya välbehövliga kläder till honom! Dessutom köpte jag ett par nya jeans till mig också - välbehövligt det med, he, he...

Efter middagen kom F´s föräldrar hit och berättade hur resan varit (de har varit i Italien en vecka och kom hem igår). Barnen blev ju så glada och lilla F visade att han hade lärt sig att gå när de var borta! Dessutom fick jag lite grejer jag hade beställt av dem!

http://www.beautyplanet.se/6/large_p1243.jpg

Resten av kvällen (20.00-22.40) har ägnats åt ER!! Tänk att sista avsnittet har varit :( Serien har funnits i 15 år och jag kanske har sett den varje vecka i alla fall 7 år!! Som vanligt grät jag floder och denna gång en hel del också för att det var sista avsnittet!!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00801/07s12-cityakuten-9__801823l.jpg

Jag bara måste börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna igen!! Jag känner mig inte trött och går sällan och lägger mig innan 24.00 och ofta efter 01.00... Dessutom vaknar man ju några gånger per natt av barnen och går sällan upp senare än 06.30... S även om jag inte är trött på kvällarna så är jag det på dagarna - hängig liksom...

Ja, ja, nu ska jag alltså försöka börja förbereda mig för sängen!

Sov så gott så ska jag försöka bättra mig imorgon!
Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0