Ryggont från helvetet!

Jag har så jäkla ont i ryggen! Det har dessutom bara blivit värre ju längre dagen gått och till slut grät jag bara... Det gör till och med ont att andas!!
Det värsta är ju att man inte bara kan ligga i sängen och vara sjuk när man har barn... Bära hör liksom till vardagen!

Ja, ja, F har varit duktig på att hjälpa till idag så jag ska inte klaga så mycket. Runt middagstid så fick jag några dunderpiller från svärmor så att jag ÄNTLIGEN kunde slappna av!!

Medans jag vilade hade F lagat en jättegod middag bestående av grillade fickspett, grillad zuccini, grillad hallomiost och en god sallad med massa nötter och parmasan! Till det en iskall flaska rosé! Bara där blev jag lite bättre ;)

Ikväll försökte vi sen natta kidsen tillsammans i "deras" rum... Det gick sådär... T somnade direkt - jag väntade mig inget annat, han kan sova även om det faller bomber runt honom! Men lilla F kunde absolut inte somna... Det var nog både spännande med bror där och massa ljud han inte var van vid så slutligen bar F över T till sin gamla säng i vårt rum... Imorgon ska vi istället försöka att flytta tillbaks lilla F till vårt rum som när han var riktigt liten och så att T kan få flytta tillbaks till sitt eget rum - vi får se hur det går :) Behöver jag säga att jag länga till hus!!

Nu sitter jag och tittar på nått töntprogram om en massa tjejer som ska bli ihop med några killar och det är typ mammaorna som väljer... Nej nu väntar Cityakuten!!

Ha en mysig måndagskväll!
Pinkmommey♥


Min sötnos idag på altanen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0