Soft i bibblan

Idag så kände jag att det fick vara nog av att bara gå hemma och drälla... Ja, jag fick nästan panik när jag tänkte på att F ska vara borta hela helgen och jag ska vara själv med barnen när dessutom lilla F är sjuk och de båda sover dåligt och vaknas MASSA om nätterna så jag var bara tvungen att komma hemmifrån!

Det var bara det att f skulle bort 3 timmar senare så jag hade inte så mycket tid och jag hade inte ens duschat så jag drog bara ner till Fältan där jag köpte en hämt-latte och styrde kosan mot biblioteket! Det är perfekt - det är tyst (helt imotsatt till hemma), det finns sköna fotöljer och de har massa tidningar!! Idag blev det senaste numret av "Vi föräldrar"!



På väg hem kom jag på att vi ju ska på kalas imorgon (hjälp! Tunnelbana till söder med två trötta barn...) så att jag var tvungen att köpa en pressing! Det fick bli en fin rosa rockring och ett rosa hopprep till det! Lite vårigt och härligt! Kom just på tanken hur jag ska få med mig BAUTA rockringen med två barn på tunnelbanan... Ja, ja, det löser sig.

http://www.knoddenoknyttet.se/images/732.jpg

När jag kommer hem visar det sig att lilla F sovit heela tiden jag varit borta och att T är hos farmor - alltså var det alldeles slöseri med min egentid... Men det är ju alltid skönt att komma hennifrån och hade jag varit hemma hade det varit SÄKERT att lillen hade vaknat!

Hoppas ni haft en mysig fredag!

Kram Pinkmommey♥

http://3.bp.blogspot.com/_F5p-S60es3w/Sbt13gfjh1I/AAAAAAAAAFM/gkXJZwI4PLs/s320/rockring.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0