Tänk att det är helg igen!

Inte för att det är nån direkt skillnad på vardag och helg här då alla är hemma förutom söta T som går på dagis men det är mysigt i alla fall! Man hittar på lite roliga saker och det är på helgen som man blir bjuden på fester eller går ut och äter middag tex!

Jag somnade sent igår så när jag väcktes imorse var jag mer död än levande men efter en liten stund var jag "up and going"! När T var lämnad på dagis och jag hade lagt lilla F för sin förmiddagsnap så åkte jag iväg till solariet igen! Jag solar bara ett par minuter så jag inte bränner mig men ändå frächar på min färg lite!

På vägen hem stannade jag på Delantina och köpte lunch + latte! Nu sa jag snart fixa mig och sen bär det iväg på jakt efter bröllopspresent!

Ha en bra sista vardagsdag så skriver jag igen lite senare!
Pinkmommey♥

http://www.barnfamilj.se/matgrafik/2008/08-07-28_prinsesspasta_03.jpg


http://www.barnfamilj.se/matgrafik/2008/08-07-28_prinsesspasta_04.jpg
Prinsesspasta som jag köpt till T´s tjejkompisar som han ska till i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0