Tjejlunch, födelsedagsfirande och grillning!

Idag så har det  varit en riktigt trevlig dag!

Efter frukost gick jag och lämnade T hos en kompis och sen tog jag ett välbehövligt bad! Direkt efter badet var jag tvungen att skynda iväg till min kompis i Bromma som hade födelsedagstjejlunch! Vi var 16 tjejer som blev bjudna på massa smarrig mat, tårtor och vin!
Solen strålade och vi satt ute på trappen och uppdaterade oss om varandras liv! Flera av mina tjejkompisar hade blivit gravida igen (en del är inne på tredje barnet!), några hade köpt hus osv!! Det är så mycket som händer i min vänkrets nu och går det ett par månader utan att man ses har man missat mycket!

Nästan alla som var på lunchen ska vara i Skåne i sommar (som vanligt alltså) så vi kommer nog få riktigt kul där i sommar, för att inte tala om alla våra kids!

Efter ett par timmar drog jag mig mot stan igen och hem till mina svärföräldrar (de bor ju grannar med oss) där min svåger o min sambos mormor firades då de nyss hade fyllt år. Detta innebär alltså att jag fortsatte med ännu en bit tårta och ännu en kopp kaffe, he, he.

När vi kom hem därifrån så ställde sig F vid grillen medans jag gosade och lekte lite med mina småkillar! Jag kan inte förstå att jag har fått två så fina, snälla, duktiga och underbara killar! Jag tackar varje dag för de små liven och är F evigt tacksam för dem! Sjålvklart är jag även sååå glad att jag har fina F! Mina tre killar!

Ha en skön kväll! Nu måste jag tillbaks till tv´n, ikväll är det Hanibal rising som gäller!

Pinkmommey♥


T i Skåna sommaren -07!


Badbryggan i Torekov!


T och kussen när vi picknickade med min bror ch familj! En favorit som jag hoppas ska komma i repris i år!


Badpojkar - T och F!


Killarna i hamnen!


Mamma och T på "Hamnfesten"!


Vi badar! Världens bästa "flytväst"! Puffar e bra när man e med men annars doppar huvudet under ytan men denna är bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0