Underbara söta fina vänner!

Jag kan inte förstå hur lyckligt lottad jag är som har fått så underbara vänner! de ställer upp för mig i vått och torrt och jag behöver aldrig känna mig ensam! Är jag nere så får de mig att må bättre och känns det som allt e hopplöst så hjälper de mig att lösa det!

När lilla F vaknade 10-20 gånger per natt och jag var en levande napp så tog min vän D (tillsammans med F) över och körde 5 minuters metoden med honom och gjorde mig och lilla F en enorm tjänst! Jag hade aldrig klarat det själv!

När lilla F inte ville börja äta så tog min vän M honom och skickade iväg mig och F en helg till mamma och lärde honom det - ännu en tjänst som inte går att beskriva med ord hur tacksam jag är över!

Nu när vi ska på bröllop och inte kan få tag på nån barnvakt så är min vän C direkt där och säger att hon kan ta T! Detta trots att hon har två egna barn på 1,5 resp. 3,5 år gamla, en nyopererad hund och en massa plugg att tänka på! Fatta! Under hela vår vänskap har hon alltid dykt upp först av alla om det varit något och hjälpt mig i alla svåra stunder! En sann vän!

Och sist men inte minst igår vid middagen igår så sitter jag och berättar om att F och jag har lite saker som krockar imorgon och min andra vän som också heter C slänger sig in i diskusionen och säger på en gång att hon kommer och hämtar lilla F och tar honom då!

Jag är så oerhört glad att jag har er och vet inte vad jag skulle göra utan er - ni vet att jag finns där för er också om det är något! om inte annat är jag skyldig er en hel del gentjänster nu ;)

Kram Pinkmommey♥


En mycket gammal bild tagen på min vän D´s landställe där vi var en helg och plockade svamp, fiskade kräftor, bakade äppelpaj och festade loss! Min vän J är även med på detta kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0