Uppdate

Idag så har jag varit på NH-nails och gjort mina naglar igen och det blev jättefint!

Efter det tog jag en sväng på stan och hittade en kornblå kavaj och en lepardmönstrad kjol på rean på Zara! Jag var även på Åhlens och köpte lite smycken och slutligen på H&M och köpte ett diadem!

På vägen hem köpte jag mig en macka till lunch och sen var det bara att hämta kidsen och styra kosan mot tandläkaren...

I och med att F hade en arbetsintervjuv så fick jag ta med mig båda barnen men det gick jättebra och de fick varsin liten tandborste i present för att de var så duktiga! Tyvärr har jag skitont i min visdomstand och jag tror att den måste dras men jag åker till Skåne i alla fall och hoppas att det går över.

Jag har tyvärr inte haft nån större lust att blogga då jag har varit/är sjuk... Jag har ont i halsen och är bara krasslig... T är också sjuk och är hemma från dagis så det blir i alla fall inget Skåne imorgon utan på lördag som det var sagt från början...

Ledsen om det ser lite konstigt ut i texten då och då men jag är inte helt duktig på att skriva med de här naglarna ;)

Resten av kvällen har vi inte gjort mycket och lilla F somnade alldelses nyss...

Imorgon ska jag i alla fall bara gå på babyträff, packa upp, tvätta och ta tag i allt igen!

Igår så orkade jag typ inte göra nån ting i och med att jag e sjuk men jag hann med några fadäser... Jag skulle ner till Fältan och handla och som alltid när jag ska handla mat och inte orkar släpa påsarna nån längre bit så åkte jag ner i garaget och där sa det pang!
Jag hade helt glömt bort att vi hade köpt en takbox och att nu bilen var mycket högre och alldeles för hög för ett garage...
F fick komma ner med båda barnen och vi fick skruva av takboxen och bära ut den..,. Sedan köra ut bilen och skruva på den igen... Som tur var blev dedt  bara några repor på den...

Efter detta lilla misstag så bestämde vi oss för att ta en glass på Pasta och glasshuset  men väl där upptäkte vi att T hade skyhög feber och vi åkte ganska snabbt hem igen... Mycket mer av den dagen blev det inte...

I lördags åkte vi hem från landet efter en mycket mysig lunch på bryggan, lite vattenskoter och andra sköna grejer man kan pyssla med på en varm sommardag!

Direkt när jag kom hem så gjorde jag mig iordning för att åka iväg på min kompis M´s möhippa! Den hade hållit på hela dagen men jag och några andra tjejer skulle möta upp hela gänget till middagen.

Middagen hölls hos min kompis U som har köpt ett helt underbart hus ute i Stocksund! Jag blev så avundsjuk för det var sååå stort, så fint rennovetar och hade världens finaste veranda!! Och Stockan - det är ju där vi vill bo!!

Vi hade i alla fall jätte trevligt och drack Cosmopolitans och lekte lekar och åt sen en supergod middag ute på verandan! Det blev dock en ganska tidig hemgång för mig i och med att jag inte mådde 100 och när jag kom hem så satt F med några av sina killkompisar på vår altan och hade grillmiddag! Detta resulterade i att jag ändå inte kom i säng förens kl 02.00 och mådde inte direkt bättre av att jag hade tagit en cigg eller två under kvällen...

Ha en skön sommarkväll och njut av det varma vädret - vi får hoppas att det stannar riktigt lääänge!
Pinkmommey♥


T skiner med solen!


Mina SÖTA små pojkar!


Lilla F idag när han svalkade sig i poolen!


Lilla F försöker se storebror - hur söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0