Blått e flott!

Dagens favvos i garderoben blir blått! Vet inte om det är för att våren är på väg eller bara att jag tycker att det är extra fint just nu men här kommer några favoriter just nu!

Ha det bra!
Pinkmommey

Blått nagellack från H&M! + Blå ring som jag annars inte använder!

God tandkräm som dessutom gör tänderna vitare!

Blå kajal som jag har innanför de undre fransarna!

Blått litet hjärta som min mamma hade när hon var liten. Har bestämt mig för att börja använda mina smycken mycket mer. Annars har jag bara förlovningsring, klockan och örhängerna med stenar...

Kommentarer
Postat av: Randy

Jag gillade naglarna & halsbandet!



Missa inte att lasa mitt senaste inlagg, det var 3 personer som dog idag & jag hade kunnat vara en av dom.

2009-03-21 @ 18:20:07
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0