Bubblor!

Måste bara skriva att jag älskar min kolsyramaskin och rekommenderar alla att köpa en! Om man gillar kolsyra då förståss ;)
Tyckte att det kändes lite "80" när de kom tillbaks men mina svärföräldrar önskade sig en och vi gav dem en i julklapp förra året. Efter att ha besökt dem ett par gånger kom jag på att jag ville ha en också - vi la ut mycket pengar på mineralvatten + att det var så tungt att släpa hem... Dessutom alla flaskor som amn måste ha hemma för att sen panta...
Dock ville jag inte ha nån ful plastmaskin eller en i plast som såg ut att vara rostfri så det fanns bara en - den vi gav till svärföräldrarna. Den är så snygg att man kan ha den framme och den passar ihop med resten av köket! Jag är fjantig men sånt är viktigt för mig - jag har inte ens skaffat en kaffebryggare för jag tycker att de är så fula... Men nu har jag ju min espressomaskin!
Vi fick i alla fall vår kolsyremaskin i julas, ja den vi önskade oss, en AGA!
 

STARKA SKÄL ATT KOLSYRA DITT

EGET KRANVATTEN:

 

VI HAR VÄRLDENS BÄSTA KRANVATTEN I NORDEN

 

DU SLIPPER BÄRA HEM TUNGA FLASKOR

 

VATTNET DU FÅR FRÅN KRANEN ÄR FÄRSKT

 

DU SPARAR PENGAR OCH MILJÖ JÄMFÖRT MED ATT KÖPA VATTEN PÅ FLASKA

 
 

FEEL GOOD

INNEHÅLLER NATURLIGA FRUKJUICER, VITAMINER OCH ANTIOXIDANTER. DET HÄR är DRYCKER SOM BÅDE SLÄCKER TÖRSTEN OCH GER EN ENERGIKICK.


Detta kan man ha i så smakar det både gott och är nyttigt!

Så här ser vår maskin ut!


Här ser ni en del av vår "maskinpark".

Kommentarer
Postat av: Daniella

Den där är väldigt snygg också! Vi har funderat på att köpa en faktiskt, men vi dricker massor med dricka och inte mineralvatten. Tycker du att smakerna blir bra? :)

2009-03-06 @ 17:04:14
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Pinkmommey

Det är samma här! Jag dricker bara med smak men min kille mest vatten. Jag köper både Funlights smaker till kolsyremaskiner, de är ok och dessa som är goda. det finns fler som jag inte provat men ska snart göra det! De som är till Sodastream är äckliga, alldeles för söta och artifisiella...

Ha det bra!

Pinkmommey

2009-03-06 @ 19:15:09
URL: http://pinkmommey.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jaa visst har dom fina saker, jag älskar verkligen tårtfatet! Blir nog också present för min del!



Okej, det låter ju bra.. Jag har också hört att deras egna smaker inte är så goda! Men dom smakerna du pratade om, smakar det som vanlig dricka? Hyr dyra är dom? Det måste ju löna sig att ha en sådan istället för att köpa dricka nästan varje dag?



Ha en bra kväll!

2009-03-06 @ 20:29:09
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0