Det kommer alltid något gott ur det dåliga...

Det är en klyscha men det är faktiskt sant!

När min pappa var sjuk så träffade och pratade jag med honom mer än jag gjort under hela min uppväxt nästan! När krashen kom och vi blev av med jobben så har vi förstått vad som verkligen betyder något - ens vänner och famil, att man är frisk osv. Och nu när jag hittade knölen i halsen så ser jag helt annorlunda på föräldraledigheten och föräldraskapet! Man vet liksom innan men hinner inte stanna upp och tänka till!

Helt plötsligt tycker jag inte att det är så jobbigt att inte få sova nått... Det är inte så jobbigt att ha fullt upp med barnen hela tiden eller att aldrig få tänka på sig själv... Jag är så glad att jag INTE får sova, att jag HAR fullt upp - tänk om jag inte skulle få leva då skulle jag inte ha dessa underbara "problem"...

Jag älskar mina barn så otroligt mycket, ofta så att det gör ont i kroppen! Jag är rädd ibland att jag ska krama sönder dem! De är verkligen så söta att man vill äta upp dom!
Jag kommer alltid att finnas där för dom, vad de än gör! Dom är världens snällaste, duktigaste, sötaste ungar!

Pinkmommey♥




Bad och pussar med mina små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0