Favvos i garderoben just nu! (väskor)

Idag är det väskor som jag delar med mig av. Jag skulle gärna vilja köpa mig en snygg svart väska men känner att ekonomin inte tillåter detta så jag får vänta ett tag och använda en del av de jag har så länge...
En av mina favvosar är en brun Chanel från tidigt 90-tal men den är inne på lagning så bild kommer lite senare när jag får tillbaks den.

Ha en skön fredag!
Pinkmommey


Louis Vuitton Speedy som jag fick av f när vår minsta kom förra våren. Har inte hunnit använda den så mycket i och med att man alltid har skötväska istället men nu passar den perfekt som träningsbag eller weekendbag!

En riktig vår/sommarväska från Gucci som jag fick av f när han var i Italien för ett par år sedan. Såldes inte på Gucci i Sverige så jag är lite ensam om den! Supersöt på sommarhalvåret men inget man använder under vintern.

Mellan kuvertväska från H&M som passar till det mesta, har ofta den när jag går ut/bort då jag bara behöver kort, nycklar och mobil!

Liten Louis Vuitton som jag köpte i St Tropez när jag var nere i huset en sommar för ett par år sedan. Det är limited edition med grafitti så de fick skicka efter den från Paris för den fanns varken i affären i Cannes eller Nice eller St Tropez...
Perfekt när jag åker och handlar och bara behöver med de allra nödvändigaste och inte vill att fickorna på jackan ska vara proppfulla av grejer!

Min nya påsväska från Zara som var ett fynd! Passar som sagt utmärkt till mina stövlar som jagf så flitigt använder!

Kommentarer
Postat av: lisa

riktig tuff outfit på gullungen

väskorna är oxå söta

kolla



unzip.se

unzip.se



ny liten butik med bäst priser

2009-03-20 @ 14:16:43
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0