För bra för att vara sant!

Nu för tiden ska det inte mycket till för att få mig glad - en sovmorgon (till typ 9, he, he), att jag hinner ta ett bad när lillen sover eller att få sitta alldeles för mig själv med en härlig tidning i en timma...

Ikväll var jag och tränade och unnade mig att basta lite. Efter det solade jag ett par minuter och sen åkte jag hem och vad hade hänt?! Jag kunde inte tro att det var sant!
Min kille hade utfodrat båda barnen, nattat min minsta, bäddat ner min äldsta och hemmet var skinande rent!

Okej att han har tagit hand om kidsen förr men då när jag kommit hem har det sett ut som en tornado dragit fram i lägenheten... Man har liksom fått lite tid för sig själv men dragit sig för att komma iväg på de små ljuvliga stunderna för man vet vad som väntar när man kommer hem...

Jag blev så jäkla glad! Inte nog med skön bastu och sol, jag fick lugn och ro när jag kom hem! Ingen hade kommit ihåg min namnsdag idag (det gör inget, det är inget vi firar i vår familj) men detta blev ju värsta namnsdagspresenten!

Imorgon är det lunch med min kompis c och sen på kvällen blir det ett glas vin med min kompis m!

Ha en skön kväll!
Pinkmommey ♥

Jag och mina älskade småkillar!

Primetime med dem är ändå det bästa!

Liten trött f, pigg t och kär mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0