Yesterday

Ledsen att det inte blev några inlägg igår - dels hände det inget och dels var datorn upptagen av min sambo större delen av dagen... Men idag ska det bli bättre!

Igår hände igentligen inget speciellt, det var bara en mysig dag över lag! På förmiddagen ägnade jag mig åt mitt lilla projekt att titta igenom alla egeninspelade filmer vi har! Vi har spelat in en massa men aldrig tittat på dem och nu vill jag veta vad vi har + kanske överföra dem till dvd´s!
Det är så mysigt att se gamla goda tider och minnas! Vårt gamla landställe som man förstår idag hur bra man hade där..., min katt som har gått bort, vänner som jag umgicks med förr som man har glidit ifrås osv

Vid lunch kom vår städerska och då känns det inget bra att vara hemma så då gick jag och f + vår minsting och käkade lunch. Efter det så åkte vi till Långängen på Lidingö och tog en prommenad i det underbara vädret! Snön smålte och porlade i små beckar, räven kom springande förbi oss och fåglarna kvittrade - våren kändes verkligen nära! Jag blev alldeles varm i solen och vi satte oss ner på uteserveringen och tog en latte på Långängens gård.

Tyvärr hann vi inte sitta så länge då vi var tvungna att åka hem igen för att hämta vår stora på dagis...

Resten av dagen var lugn med storhandling, badning av barn och en mysig middag!

Vi höres!
Pinkmommey :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0