God morgon!

Äntligen måndag! Tänk, förr i tiden så var det så jobbigt med måndagar och fredagar var det man längtade till och nu är det tvärtom för mig... Inte för att jag inte vill umgås med mina barn men måndagar välkomnas varmt av mig då jag känner att jag äntligen kan få lite egentid! Och med det menar jag en timma eller två när minsta sonen sover och stora killen är på dagis. På helgerna är det fullt ös heeela tiden!
Dessutom är min stora kille ett riktigt dagisbarn! om han inte hittar på grejer hela tiden så klättrar han på väggarna, han behöver stimulansen på dagis!

Idag är en lugn dag, jag ska bara träna, ringa och boka tid för slingor och köra en tvätt eller två.

Imorgon blir det mammaträff igen och sen åker jag och min kompis m ut till min mamma i Sigtuna och har det lite skönt framför brasan med god mat, vin och spel! Mamma är ju fortfarande i Thailand så man får passa på!

Vi hörs snart igen!
Pinkmommey♥

min stora kille i full gång att baka!

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Oj sikken söt son du har ! :)

2009-03-09 @ 19:40:15
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: mini

min lille han älskar också att baka, eller mest att äta degen...:) mini

2009-03-12 @ 15:54:18
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0