God natt bloggen!

Jaha nu går vännerna hem o jag går och lägger mig efter en trevlig kväll! Skriver mer imorgon! Men vi grillade, drack massa vin och spelade wii! Min lilla kille har tyvärr blivit sjuk och gick o la sig med feber... så jag hoppas att man får sova inatt... Kände mig själv grymt darrig ikväll men det kan bero på att jag tränade hårt, inte åt nån bra lunch, bara ett par rostmackor o sen gick på barnkalas och fick i mig massa socker och kaffe... Sen middagsgäster o vin på det... Men efter lite mat så blev allt bättre!

Missade tyvärr Robinson men hoppas det går i repris?! Hoppas väll inte för mycket på det programmet men får lite nostalgikänsla sen man var yngre och känner att det vore kul att i alla fall kolla in det!

Imorgon blir det annars bara bio med min stora kille, lite mamma-son tid♥

Vi hörs imorgon!
Pinkmommey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0