Helg eller vardag, spelar ingen roll, allt bara snurrar samman!

Jaha, då var det fredag igen, vart tar dagarna vägen?? Mysig med helg på ett sätt men egentligen ingen skillnad för oss då både jag och f är hemma på dagarna med lilla f. Den enda skillnaden är att Theo är på dagis på vardagarna.

Förut var mornarna hetsiga men nu har vi helgfrukost varje morgon! Vi ligger och drar oss i sängen och kollar morgontv, barnkanalen för kidsen och Vakna med the voice för päronen. Sen sitter vi i typ en timma vid frukostbordet och trugar i barnen maten och vi dricker vårt kaffe lääänge!
Efter det så är det dags för vår minsta att sova igen och för t att gå till dagis - han blir alltid minst 30 min sen...

Idag ska jag i alla fall träffa min kompis c för lunch och sen ska jag leta efter en present till festen vi ska på imorgon! Kanske måste jag köpa en ny klänning också ;)

Nu ska jag gå och lägga min lilla och sen gå och ta en dusch!
Pinkmommey
http://www.malmo.drivhuset.se/filarkiv/bilder/frukost.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0