I love kuddar, porslin och sängkläder!

Älskar att förändra och förbättra hemma! Inredning är ett av mina största intressen och hade jag bara mer pengar så skulle jag kunna hålla på med det hela dagarna! Men nu när vi har det lite krasst så får man göra vad man kan...

Hittade dessa två kuddar på RUSTA av alla ställen... Egentligen var de finast i vitt - såg mer elegant ut - men jag ville ha mer färg och ifrån våra kuddar från Svenskt Tenn "hämtade jag upp" två härliga vårfärger!

Kuddar hör till mina vavvo saker i hemmet när man enkelt vill ändra eller mysa till det! En soffa är inte en soffa utan massa fina, härliga kuddar! Räknade för ett tag sedan hur många kuddar vi hade hemma - 35 stycken... o vi bor bara i en trea... Precis alla används inte alltid förståss.

Annars älskar jag också att köpa nytt porslin, typ härliga tekoppar, en vacker vinkaraff, snygga salladsskålar eller kanske roliga barnglas! Detta gör att man måste rensa i kökslådorna då och då... Men sist jag gjorde det kom jag på att jag ska ge mitt gamla porslin till min lillebror som säkert behöver en uppfrächning och till min mamma som hon kan ställa in i gäststugan! Men bara om de vill förståss ;) Tyvärr betyder detta att jag har flera kartonger porslin som står och tar upp plats i källaren och väntar på att "kollas in"...

Sist men inte minst kan jag gå bananas på nya sängkläder! Hur härligt är det inte med nya krispiga lakan?! De allra skönaste har Schlossberg men de har man bara inte råd att köpa!!! De får jag bara sova och njuta i när jag är hos mamma... Annars älskar jag Lexingtons frächa färger och mönster men jag tycker också att både Ikea och Åhlens har shapeat upp sig på sistone!

Nu ropar min minsting så jag måste rusa!

Ha det bra!
Pinkmommey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0