Lugn men mysig dag!











Efter att min lilla vaknat idag och f + t varit i Fältan och köpt lite nya pulkor så packade vi på oss alla lager med kläder man behöver för en dag i backen :)
Svetten lackade, barnen grät, jag var stressad men till slut kom vi iväg :) Men till vad - det fanns ingen snö i backen, bara fullt med gräs! Osis, det var bara att vända och åka hem... Jag tog lilla f på en mysig prommenad i solen så han fick en skön eftermiddagslur och f + t gick på bio, Bolt!

När jag kommit hem kom min kompis m förbi och som vanligt körde vi ett Wii-maraton! efter det var m gullig och lagade middag till hela familjen - så skönt att för en gång skull bli serverad middag!

Sedan dess har jag nattat barn och börjat gå igenom alla våra gamla filmer som vi spelat in genom åren på semestrar, jular, midsommrar, fester och annat kul!

Nu kollar jag på Beck, det är ganska spännande!

See u!
Pinkmommey
snutcomeback Peter Haber och Mikael Persbrandt är tillbaka s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0