Sol -ångest!

Blir så arg på mig själv! Idag har jag bara pratat med folk som varit ute i solen, läst om folk som varit ute i solen och vad har jag gjort? Jo, jag lämnade min stora kille hos farmor imorse och kände att det var så varmt och skönt i solen och gick hem igen... Hade verkligen tänkt att ta min lilla till parken för första gången (för lek alltså annars har han varit där i vagnen) men det blev inte av... Bara plock, bloggning och bad hemma... Och nu är solen typ försvunnen!
Älskar att det börjar bli vår m,en med våren/sommaren kommer också det här "måstet" att man ska vara ute i friska luften... Jag gillar att vara ute och njuta av det fina vädret men jag vill kuna välja sjäv om jag ska det eller inte. Ja, ja, det är ju en dag imorgon också, då måste jag ut! Kanske en prommis runt Djurgården, trots att jag inte gillar prommenader? Det gör ju mig gott i alla fall att röra lite på mig! Som belöning kan jag ju bjuda mig själv på en kaffe på Roddarklubben eller Källhagen ute i solen!

Höres!
Pinkmommey
http://www.skargardsmassan.se/djurgardsrundan/karta.jpg
Den blå markeringen aka Djurgårdsvarvet är mycket populärt bland alla jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0