Soooool!

Vilket härligt väder! När man vaknar och ser det så kan man inte bli på annat än bra humör! Tyvärr missade jag träningen idag... Bra början va... Jag lät f ta barnen så jag fick sova ut lite och när jag vaknade var det fullt ös här hemma. När väl frukosten var avklarad, allt undanplockat och jag hade lagt min lilla för en tupplur så hann jag kolla in Friskis schema och såg att det var för sent... Jag var säker på att det var 12 men tydligen var det 10.30... Men jag får helt enkelt gå imorgon, vilket passar bättre då vi i alla fall har ett barn på dagis, ja, ja, nog om det!

E riktigt sugen på att gå på lite husvisningar men det finns ju inga hus att titta på!!! Så tråkigt!

Vad ska man då göra denna vackra dag? Pulka, prommenad eller vad? Skulle vara så trevligt och käka brunch nån stans! Men det är bara att glömma med kidsen, det är som att kasta pengarna i sjön!

Kram Pinkmommey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0