Stavsnäsmys!

God morgon!

Nu sitter vi här hela familjen och äter frukost och myser! Latte, ristisar, vaniljoggi med Specisl-k blev det för mig!

Igår så var jag ju på friskis med min stora kille f på s.k familjegympa - mycket uppskattat av honom, inte lika kul för mig... Kommer dock gå igen för hans skull men det ver ingen direkt träning för mig...

Efter att vi kommit hem så var jag lite duktig och tvättade och vek kläder mm Sen packade vi ihop lite och drog iväg hela familjen till Stavsnäs på Värmdö där vi har goda vänner! Det var pappan i familjen som fyllde år och vi blev bjudna på gott grillat, tårta och jag drack några glas vin!

Vi har barn i nästan samma åldrar, de har flickor och vi har pojkar. Dem stora barnen lekte och underhöll sig själva så bra och de små skötte sig exemplariskt så vi kunde verkligen få lite vuxentid och prata för en gång skull!

Jag var lite smart så jag hade med pyjamasar, välling och tandborstar så att det bara skulle vara att bära in våra två små sovande knoddar när vi kom hem! Mycket riktigt så somnade barnen så fort vi satt oss i bilen och när vi kom hem var det bara att bära över dem till deras sängar! sen sov båda hela natten och liten vaknade 8 och stor 9!

Idag så tror jag att jag ska ta hela familjen och åka ut till mormor/mamma som nyss är hemkommen från Thailand - kan inte vädret bara bli lite bättre så att barnen kan få vara ute och leka lite också när vi väl är där!?

Ha nu en mysig söndag och om ni inte gjort det så glöm inte att ställa om klockan!

Pinkmommey :)

tills i höstas hade vi landställe på Värmdö och då handlade vi bröd och bullar i bageriet varje morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0