Vårt första barnfria dygn!!!

Är precis hemkommen från Sigtuna där jag varit med min älskling under ett barnfritt dygn! Kan med lätthet skriva att jag nu känner mig som både en bättre mamma och flickvän tack vare att jag har fått sova en hel natt och bara fått rå om mig själv! Tänk, det var första natten jag sov utan min lilla bebis :( och :)

Vi åkte ut igår eftermiddag och stannade och hyrde filmer, köpte med oss kinamat och frukost. Direkt när vi kom fram tände vi en brasa och massa stearinljus och åt upp vår goda middag. Efter det blev det film men jag somnade efter en kvart... ha, ha! Sov sen i 10 timmar!!!

På morgonen blev det frukost framför brasan och sen åkte vi in till Sigtuna för lite shopping och en skön prommenad! Efter lunch kom vi hem till stan igen och vi fick träffa vårt lilla charmtroll!

Allt detta funkade tack vare en snäll farmor och en alldeles underbar gudmor - m!!! Vilken jäkla klippa hon är! Hon såg på mig att jag inte var helt super och bestämde att hon tar lillen så att vi kunde åka iväg - det var ingen idé att protestera!
Allt gick dessutom super!!! Lilla f drack upp all sin kvällsvälling, somnade med en gång, sov hela natten och vaknade runt 7 på morgonen! Han åt sen sin frukost och sov middag i 2 timmar och en kvart!!!
Sorry m, bara för att det gick så här bra så kommer du att få ställa upp igen, fniss ;)

Nu ska snart f på ett möte och jag ska hämta vår stora kille på dagis.

Vi hörs!
Pinkmommey ♥

Rosa klassisk skjorta från Ralph Lauren med emblem på till köpte jag till mig själv!

Molobyxor till lilla f med kattungar på som blev andra fyndet i Sigtuna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara jag som längtar till sommaren nu? =)

2009-03-17 @ 15:21:39
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0