Viktväktarna, shopping och bebisar!

Vilken dag! Var på stan i nästan 7 (!) timmar, varav jag satt och lunchade i 1,5 - jag är helt om i kroppen av allt konkande på alla kassar och allt strosande från affär till affär... Sen har jag en hel del träningsvärk från igår också!

Först gick jag till Viktväktarna och jag vill inte berätta vad jag vägde men jag har nästan 10 kg jag vill gå ner för att trivas och dessutom komma i mina gamla kläder! Ja, ja, jag har ju tagit nya tag nu och det får ta den tiden det tar!

Efter det så shoppade jag nya träningskläder, ett par sneakers, nya skidkläder och en ny träningsväska! Till slut sa mina ben ifrån och magen skrek efter mat! Lilla f´s mage med! Då mötte vi upp med mammagruppen från bvs på Waynes coffee på Mio, på Sveavägen. Vilket ställe för oss mammor!! Det fanns plats för hur många barnvagnar som helst! Det fanns varmt vatten, microugnar, barnstolar och stora toaletter med fina skötbord! Det fanns även små barnbord och stolar + ett lekrum - kan det bli bättre! Fick dock gå därifrån för det satt en mamma och surplade på sitt kaffe medans hennes lilla bebis gallskrek! personalen stod och höll för öronen till och med och hon gjorde inget! Jag må ha barn själv men sånt klarar jag bara inte av!! Det är sånna som henne som gör att vi mammor får sånt oförtjänt ryckte... Nästa gång man kommer dit kommer det säkert stå en skylt med "endast 3 barnvagnar i denna lokal"... precis som på alla nadra ställen...

Nu när jag hade fått lite nya krafter så kunde jag fortsätta min shopping och lilla f somnade i vagnen igen, så perfekt! Jag hittade nya träningskläder och skidkläder till skidsemestrarna som jag snart ska åka på!

Till slut värkte fötterna sååå efter att ha trippat runt i högklackat hela dan så vi fick hoppa på bussen och åka hem!
Väl hemma hade jag lite modevisning medans min sambo lagade middag till mig!
Nu har vi nattat varsitt barn och sitter här med ett glas vin och tittar på tv. Och det bästa, ikväll är Desperate Housewifes tillbaks!!

Vi hörs snart igen!
Pinkmommey

Rosa vattenflaska och nesseser! Pink till Pinkmommey!

Jag älskar ju rosa så det fick bli en rosa gympapåse! En sån man hade när man var liten, precis vad jag ville ha!

Matchning, he, he! En supermjuk topp!

Och lite enkelt svart som man kan dölja sig i på golvet...

Sneakers, perfekt till stuprör och chinos när man vill vara lite bekväm!

Skidkläder, rosa igen.... Kan det bli för mycket? Igentligen inte om man blandar upp med andra färger på goggles, vantar mm Men ljusrosa känns inte helt rätt i backen... Det fick bli cerise.

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Hmm mycket rosa, du gillar rosa va? ;)

Ha en trevlig kväll!

2009-03-03 @ 21:12:14
URL: http://alessandra.se
Postat av: Basic / Snygg

Har länkat till din blogg ... trevlig blogg att minnas!

2009-03-03 @ 21:29:19
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: Basic / Snygg

Tips om ett inlägg som jag skrivit om Dennis.M som är värd att läsas som heter..



"Dennis.M.. att vara smal ligger före målet att lösa världssvälten??"



Skulle vara trevligt om ni alla kan bemöta det och komma med åsikter..



http://basicsnygg.bloggsida.se/



eller



http://basicsnygg.bloggsida.se/gott-blandat/dennism-att-vara-smal-ligger-fore-malet-att-losa-varldssvalten

2009-03-03 @ 21:31:09
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: josephine

älska rosa :D allt bra ?

2009-03-03 @ 21:33:36
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj vad mycket nytt :) kul!

2009-03-03 @ 21:35:10
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0