Vintern rasar ut från våra fjällar... La, la...

Nu måste till och med jag erkänna att det känns som om våren kommer!!! Många har skrivit om detta i veckor och jag har verkligen inte kunnat hålla med men ändå förstått folks längtan!

Men nu, nu är det nya små vårframsteg varje dag!! Först var det väll de små fåglarna som kvittrade på morgonen som jag la märke till och sen självklart ljuset (måste skruva upp rullgardinen i barnens rum som trillat ner!).
Efter det har jag sett små klungor av blommor både här och där och igår kväll när jag var ute på en liten prommis så känndes det mycket vårigt! Torra, grusiga gator, fåglar som kvittrar i skymmningen och inte alls så kallt!
Sist men inte minst så vaknar man med solen i ögonen idag!

Pinkmommey :)
http://farm3.static.flickr.com/2318/2447543595_b58e884326_o.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0