Ännu en underbar dag!

Åh vad det är härligt med våren och sommaren!! Idag vaknade jag med lilla F oich låg och kollade på lite tv tills det att resten av killarna vaknade.
Efter frukost så gick jag och lämnade T på hans dagis som ligger vägg i vägg med vår lägenhet - de har sin utegård ett par meter från vår altan så det är nära!!

Vädret är underbart, solen skiner och det är t-shirtvarmt!! Direkt när jag kom hem tog jag ut alla dynor och tog med mig datorn och satte mig på uteplatsen! Lilla F kryper omkring och leker ute också!

Idag tror jag att min kompis M kommer hit och solar och äter lunch och på eftermiddagen ska jag möta upp min vän, tillika dagismamma, och gå och köpa sommarpresenter till alla lärare på dagis! Samtidigt passar jag på att fika lite och titta på hennes underbara lilla "nyföding"!

Storhandling står också på schemat men annars så har jag nog läget under kontroll!

Kram på er alla bloggisar!
Pinkmommey♥


Klänningen som jag köpte på Bikbok men som jag lämnade tillbaks. Mycket sötare i verkligheten!


Mitt bikinilinne. Sorry för verkligen dålig bild!! Bilderna är tagna i min garderob som har så dålig belysning!


Söt OCH skön bh! Billig också - 179:-!


Underkjolen från Lindex åkte också tillbaks till affären då det inte funkade med så mycket volym under klänningarna som jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0